Prin Grammarly, participanții au descoperit modul în care instrumentele AI pot oferi feedback rapid și corecturi adaptate, susținând redactarea clară și profesionistă a textelor. De asemenea, Canva a fost prezentată ca un exemplu de platformă pentru crearea de resurse vizuale atractive.
Utilizarea acestor aplicații sprijină obiectivele proiectului, oferind soluții practice pentru digitalizarea comunicării, pentru dezvoltarea unui mediu de învățare mai interactiv și pentru realizarea unui plan de acțiune digital la nivel organizațional. 

DISEMINARE

17 SEPTEMBRIE 2025


Proiectul Erasmus+ de Job-Shadowing, susținut în Malta, a avut ca temă principală digitalizarea, cu scopul de a observa următoarele aspecte:
- cum instrumentele digitale sunt integrate în practica educațională și organizațională
- cum modelele hibride și online pot spori implicarea participanților
- cum inteligența artificială sprijină planificarea și comunicarea.
În acest context, trainerul Maria Morărașu a realizat o diseminare despre aplicațiile Grammarly și Canva, selectate datorită rolului lor în îmbunătățirea procesului educațional.


Finanțat de Uniunea Europeană. Punctele de vedere și opiniile exprimate aparțin, însă, exclusiv autorului (autorilor) și nu reflectă neapărat punctele de vedere și opiniile Uniunii Europene sau ale Agenției Executive Europene pentru Educație și Cultură (EACEA). Nici Uniunea Europeană și nici EACEA nu pot fi considerate răspunzătoare pentru acestea.

Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți